TDS 3 DIAMOND

Discussion in 'Trojan Defence Suite' started by neopc, Jan 2, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. neopc

    neopc Registered Member

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Posts:
    10
    bonjour à tous, me conseillez vous d'acheter ce pack à 90 dollars (avant le 7/1) ? c'est en anglais, sont ils intiutifs ? sachant que mes compétences (si on peut dire !) en informatique et en anglais sont limitées. quelqu'un a t il déjà commandé en australie, et s'est t'elle déroulée correctement? , et au fait j'abuse mais à quoi servent les 3 logiciel.... :D merci pour votre aide
    http://www.diamondcs.com.au/index.php?page=actionpack
     
  2. Paul Wilders

    Paul Wilders Administrator

    Joined:
    Jul 1, 2001
    Posts:
    12,475
    Location:
    The Netherlands
    Bonjour neopc,

    C'est en effet le premier fois: une question concerné TDS au LnS forum! :D

    J'en ai pas sure - comme vours. Le seule solution: essayez-vous TDS3 pour 30 jours (n'oubliez pas d'installer manuelle le plus derniere database - "radius") ;)

    cordialement,

    paul
     
  3. neopc

    neopc Registered Member

    Joined:
    Dec 14, 2003
    Posts:
    10
    bonjour, oui j'ai installé la version free, mais c'é la version complète avec le pack, jusqu'au 7/1 ?? merci bonne soirée (si m'a question n'est pas pour ce forum je m'en excuse) sorry
     
  4. Paul Wilders

    Paul Wilders Administrator

    Joined:
    Jul 1, 2001
    Posts:
    12,475
    Location:
    The Netherlands
    neopc,

    I'l n'y a pas une difference; le version dans le pac est le même version qu'on peut installer separate.

    Choisir le mauvais forum: pas grand chose ;). Quand même, je transporte le thread au TDS3 forum.

    cordialement,

    paul
     
  5. Jooske

    Jooske Registered Member

    Joined:
    Feb 12, 2002
    Posts:
    9,713
    Location:
    Netherlands, EU near the sea
    Hello neopc and welcome to the forum and TDS!

    You see here in practise my french is too bad to write it, but there is always help around of people here who do write your language.

    See if the "basic configuration" here with the screenshots (english explanation) is good for you to understand
    http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=2871
    I'm sure your next questions will be answered here as you've seen already!

    Port Explorer has language settings, also in french for the menu, but the helpfile is in english.
    If you want more information about that you can ask about that in the PE forum here.

    WormGuard is all in english, which is for most people install - enable protection - test protection, ready. No updates necessary. Questions about that can be asked in the WG forum here.

    Hope you installed all the nice products, many more available, as you can see on the sites.
     
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.