Norton Antivir & TDS-3 ? ? ?

Discussion in 'Trojan Defence Suite' started by Beate, Oct 23, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beate

    Beate Guest

    Hallo,

    eine Frage:

    habe Norton Antivirus 2004 auf mein Computer installiert...kann ich unbesorgt die TDS-3 installieren? und alle beibe Aktiv laufen lassen ohne das es zu Probleme führen kann.

    Beate
     
  2. Pilli

    Pilli Registered Member

    Joined:
    Feb 13, 2002
    Posts:
    6,217
    Location:
    Hampshire UK
    Hi Beate, I have requested a German? language speaker to answer your post.

    Thanks. Pilli
     
  3. Beate

    Beate Guest

    Hallo Pilli,

    w a s i s t m i t S c h r i f t l o s ?
     
  4. Bowserman

    Bowserman Infrequent Poster

    Joined:
    Apr 15, 2003
    Posts:
    510
    Location:
    South Australia
    I believe the question being asked is:


    If so, then yes, you should certainly be able to without any problems Beate :). Someone with Norton AV 2004 might be able to give further advice though.


    Best regards,
    Jade.
     
  5. Beate

    Beate Guest

    Hallo Mr. Bowserman,

    Sorry!!! habe ich Sie richtig verstanden!?

    Norton Antivir und TDS-3 kann ich ohne Probleme zusammen auf mein PC laufen lassen?

    Herzlichen Dank!!!

    Mit freundlichen Grüßen aus Deutschland

    Deine Beate
     
  6. Jooske

    Jooske Registered Member

    Joined:
    Feb 12, 2002
    Posts:
    9,713
    Location:
    Netherlands, EU near the sea
    When installing TDS please close all other scanners (including their resident protection) a moment till installation is complete, like always. And after the install please reboot. so you should not run into trouble.

    In the IMPORTANT sticky threads on top of this TDS forum you'll find some configuration advices.

    Beate, is you join this forum as a member (free!) you can use some more forum features, including the personal messages, adding attachments, editing your postings, etc.
     
  7. Bowserman

    Bowserman Infrequent Poster

    Joined:
    Apr 15, 2003
    Posts:
    510
    Location:
    South Australia
    I hope this translates well :):

    Wenn sie TDS-Ende anbringt, weitere ist ganze untillinstallation der Scanner (einschließlich ihr Residentschutz - wie Anti-Virus Norton) komplett. Die Installation des Neuladens Tds-3 sollten Ihr Computer und Sie nicht in Mühe nachlaufen.

    Regards,
    Jade.
     
  8. 4A6F4A6F

    4A6F4A6F Registered Member

    Joined:
    Dec 23, 2003
    Posts:
    34
    Hallo Beate,

    du kannst Norton Anti-Virus 2004 und TDS-3 auf einem System ruhig installieren, jedoch gibt es auch andere Programme, die man ruhig ausprobieren sollte, seien es nun andere Anti-Viren oder Anti-Trojaner Programme.
    Man sollte aber bei einer Überprüfung von einem System mit einem Scanner nicht die Hintergrundwächter von beiden Scannern aktiviert haben, da es sonst vielleicht zu Komplikationen kommen kann, zum Beispiel wenn beide Hintergrundwächter die gleiche Datei erkennen und denn Zugriff darauf sperren wollen und sich so gegenseitig in die quere kommen.
     
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.