Welcome back to Tiger Barb

Discussion in 'ten-forward' started by FanJ, Apr 17, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. FanJ

    FanJ Guest

    Hey TB :D

    I'm sooooo happy to see you again on the board !!!!! :D
    I really hope you're OK !!!

    Most warmest regards,
    Jan.


    PS for others:
    TB was one of the first members of the Wilders-board at the time we were still at EZ-board.
    It seems years ago...
     
  2. Tiger_Barb

    Tiger_Barb Registered Member

    Joined:
    Feb 15, 2002
    Posts:
    61
    Hi Jan,
    Thanks for the big HELLO ;) , but don't make this girl seem to old :D :D
    To Paul ;) and all the other great people here, I'm glad to see that the
    forum is do'ing great :D :D . I always said it before, it takes great
    people to make a place great and it's always been that way here.

    Thanks for making my day..........Hopefully I'll get to come back more
    often.....

    TB
     
  3. FanJ

    FanJ Guest

    ;) :D :) :D

    You're always welcome here, TB !!!

    Cheers, Jan.
     
  4. Mr.Blaze

    Mr.Blaze The Newbie Welcome Wagon

    Joined:
    Feb 3, 2003
    Posts:
    2,842
    Location:
    on the sofa
    lol you aint old im the oldest newbie here lol

    lets see i was here when secure eyes was and that other gut that always alerted us weeks befor any one else new of upcomeing viruses

    includeing antisyptic i think that was what it was called that zap hack

    i think im perty old newbie
     
  5. FanJ

    FanJ Guest

    :D ~grin~

    Heya Blaze !!! :D

    You definitely are one of the very first members !!!!! :cool:

    The oldies among us will surely remember Secureye and Davidovv :)
     
  6. FanJ

    FanJ Guest

    Eh Paul, do you know who they are? :D
     
  7. Mr.Blaze

    Mr.Blaze The Newbie Welcome Wagon

    Joined:
    Feb 3, 2003
    Posts:
    2,842
    Location:
    on the sofa
    lol lmao i wonder why he dont take back his old name lol

    but its nice knowing him on first basis

    wait lol paul is paul right lol

    how we know it not a nifty cyber handle name
     
  8. Paul Wilders

    Paul Wilders Administrator

    Joined:
    Jul 1, 2001
    Posts:
    12,472
    Location:
    The Netherlands
    Never heard of them. Most probably black hats - or former black hats. There's an obscure 'davidovv' posting over on DSLR on rare ocassions; seems like a rather akward guy. I wouldn't trust him one bit.

    Then again: that's merely a personal opinion - no offense intended!

    regards.

    paul
     
  9. FanJ

    FanJ Guest

  10. snapdragin

    snapdragin Registered Member

    Joined:
    Feb 16, 2002
    Posts:
    8,415
    Location:
    Southern Ont., Canada
    hummm.... Now that I think about it, I do remember a secureye watching over us. :ninja:

    I remember the colours of the EZ-board too...kinda a strange shade of green and another colour in there somewhere. I remember when I was still lurking then and came back a few weeks later and found the forum had changed to YaBB. I wasn't sure I was at the same place...even some of the names had changed. ;)

    Oh!! But I do remember Tiger Barb!! yes! Welcome back Tiger Barb! :D
     
  11. FanJ

    FanJ Guest

  12. Tiger_Barb

    Tiger_Barb Registered Member

    Joined:
    Feb 15, 2002
    Posts:
    61
    Hi All,

    Well I'm just glad somebody remembers me........(Thanks Snapdragin).....I remember that Davidovv guy, but I think I like him better now ;) .....
    Wilders (Paul, Jan and Pete) was a just a little group back then and yes Mr Blaze you will always be (think im perty old newbie) no one can take that from you.........


    TB
     
  13. FanJ

    FanJ Guest

    :-* :-* :-*

    Was it only a few years ago.....
    Is there an historian out here?
    ;) :D
    Hey, don't forget Paul Z-X !
    I used to talk to the three P's : P+P+P :) :D

    *puppy*
     
  14. spy1

    spy1 Registered Member

    Joined:
    Dec 29, 2002
    Posts:
    3,139
    Location:
    Clover, SC
    Welcome back, Tiger Barb! Glad you're back with us again! Pete
     
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.