Langage

Discussion in 'ESET NOD32 Antivirus' started by eamborski, Jan 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. eamborski

    eamborski Registered Member

    Joined:
    Jan 27, 2008
    Posts:
    1
    J'ai renouvelé ce matin ma license ainsi que ma version, la nouvelle version 3 est en anglais. Est t'il possible de l'avoir en français.

     
    Last edited by a moderator: Jan 27, 2008
  2. Atomas31

    Atomas31 Registered Member

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Posts:
    923
    Location:
    Montreal, Quebec
    La version française n'est pas encore disponible... (The french version ain't disponible)
     
  3. ASpace

    ASpace Guest

    Versions non anglophones sont attendus bientôt, donc ne vous inquiétez pas. 2,7 version est actuellement disponible en français.Pour plus d'informations, vous pouvez rester en contact avec ESET France
    http://www.eset-nod32.fr/
     
  4. Philippe_FR22

    Philippe_FR22 Registered Member

    Joined:
    Sep 6, 2007
    Posts:
    249
    Bonjour Merci de l'info...

    Je vois que la fin janvier est imminente et... Toujours pas de signes de la v3... Initialement prévue en décembre, puis janvier, puis....

    Je pense que nous (francophones) sommes maintenant impatients de découvrir cette nouvelle version... Maintenant, au regard des posts dans ce forum, la sagesse impose de laisser la v3 acquérir encore un peu de maturité.

    Phil
     
  5. proactivelover

    proactivelover Registered Member

    Joined:
    Apr 7, 2006
    Posts:
    840
    Location:
    Near Wilders Forums
    i never write those words in english forums
     
  6. ASpace

    ASpace Guest


    Vous êtes les bienvenus! :)

    La patience est tout ce qu'il vous faut, ESET travaillent d'arrache-pied pour les versions localisées
     
  7. LowWaterMark

    LowWaterMark Administrator

    Joined:
    Aug 10, 2002
    Posts:
    18,278
    Location:
    New England
    As we don't provide multi-language support here for ESET products, I'm going to close this thread now.

    Other language support and localized versions of ESET products are provided at the distributor or regional websites listed under the "Global Sites" link on the ESET domains:

    http://www.eset.com/partners/worldwide.php

    As soon as any alternate language versions for ESET products are available, they will be provided at the specific sites that support those languages. Email and contact support is also provided in each language at those global sites.
     
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.