counter strike & looknstop

Discussion in 'LnS English Forum' started by K-ZimiR, Mar 21, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. K-ZimiR

    K-ZimiR Registered Member

    Joined:
    Mar 14, 2004
    Posts:
    13
    Is there someone who has created a rule to play counter strike behind looknstop
    Or can someone help me to create it

    apparently, cs use TCP protocol and ports between 27000 and 27100, i made a rule with this informations but it didn't work
    PLZZ help
     
  2. gkweb

    gkweb Expert Firewall Tester

    Joined:
    Aug 29, 2003
    Posts:
    1,932
    Location:
    FRANCE, Rouen (76)

    D'apres une recherche rapide sur google, counter strike requiert le port 27015 en UDP, si tu creer une régle pôur ça, et si ca ne marche tjs pas, qu'est ce que Look'n'Stop affiche dans le journal ?

    (probablement en protocole UDP d'ailleurs)


    Oops sorry, i have read your post in english and answered in french... need some sleep :oops:

    To sume up, after a quick search on the web, it seems that only the UDP port 27015 is needed, try it, and if it doesn't work tell us what port Look'n'Stop blocks (in the log viewer)
     
  3. K-ZimiR

    K-ZimiR Registered Member

    Joined:
    Mar 14, 2004
    Posts:
    13
    tu peux repondre en francais : je suis francais et en plus ca m'arrange non pas que je soit nul en anglais mais je comprends qd meme mieux le francais !!
    merci du conseil je v essaye ca ce we et je reposte que ca marche ou pas (j'espere que ca va marcher)
    par contre pour je c pas comment chopper le log de counter ds le journal (je suis derriere une passerelle) : ya tellement de requete que je ne sais laquelle est la bonne (si quelqu'un pouvait me donner un moyen de reconnaitre quel log appartient a quelle application au moins les sortantes)

    merci de vos reponses et excusez moi de parler francais sur un forum anglais
     
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.