shitingbull
March 10th, 2006, 08:34 AM
I wanted do expand one partition of my HDD with Acronis Disk Director Suite 9.0 PE. therefor I reduced the size of my 3 other partitions( including my partition J: with Windows XP Home). To keep the results, I had to restart my Computer. It rebootet normally until the Welcome Screen of Win Xp. There my system stopped. Can I repair this Bug?
Sorry for my English, im a german pupil
There's my Email I wrote to Acronis in German:
Ich habe von ihnen die Produkte Disk Director Suite 9.0 PE und True 'Image 7.0 installiert. Nachdem ich die Partitionsgröße einer Partition ändern wollte, startete ich mein system neu. Nach dem Neustart erschien die Windows XP Willkommensseite. Ab da geht nichts mehr. Selbst über den abgesicherten Modus kann ich nicht auf meinen PC zugreifen. Wie löse ich das Problem?
Sorry for my English, im a german pupil
There's my Email I wrote to Acronis in German:
Ich habe von ihnen die Produkte Disk Director Suite 9.0 PE und True 'Image 7.0 installiert. Nachdem ich die Partitionsgröße einer Partition ändern wollte, startete ich mein system neu. Nach dem Neustart erschien die Windows XP Willkommensseite. Ab da geht nichts mehr. Selbst über den abgesicherten Modus kann ich nicht auf meinen PC zugreifen. Wie löse ich das Problem?